Product

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Product

Ηλεκτρονικό εμπόριο 2008

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Κωδικός:
181639
Description: 

Στόχος του βιβλίου αυτού είναι να δώσει τη δυνατότητα στους διευθύνοντες συμβούλους, τα στελέχη και τους διευθυντές, να κατανοήσουν τις ανταγωνιστικές ιδιαιτερότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσα στα πλαίσια του επιχειρησιακού τους ανταγωνισμού.

Μέσα από τις μεθοδολογίες που παρουσιάζονται, να δώσει τη δυνατότητα στα στελέχη να λάβουν αποτελεσματικά μέτρα για την ανάπτυξη μιας ισχυρής, μοναδικής και αποτελεσματικής στρατηγικής για τις επιχειρήσεις τους.

21,47 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στόχος του βιβλίου αυτού είναι να δώσει τη δυνατότητα στους διευθύνοντες συμβούλους, τα στελέχη και τους διευθυντές, να κατανοήσουν τις ανταγωνιστικές ιδιαιτερότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσα στα πλαίσια του επιχειρησιακού τους ανταγωνισμού. Μέσα από τις μεθοδολογίες που παρουσιάζονται, να δώσει τη δυνατότητα στα στελέχη να λάβουν αποτελεσματικά μέτρα για την ανάπτυξη μιας ισχυρής, μοναδικής και αποτελεσματικής στρατηγικής για τις επιχειρήσεις τους.
Subtitle: 
Διαμόρφωση στρατηγικής
Publications Date: 
2012
Book ISBN: 
960-286-919-4
Book pages: 
360
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Διαμόρφωση στρατηγικής
Publications Date: 
2012
Book ISBN: 
960-286-919-4
Book pages: 
360
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο