Product

Ηλεκτρονικό επιχειρείν

Product

Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ

Ηλεκτρονικό επιχειρείν και ηλεκτρονικό εμπόριο

Κωδικός:
137893
Αuthor: 
Description: 

Το βιβλίο αυτό συνδυάζει με μοναδικό τρόπο τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες με τις σύγχρονες επαγγελματικές πρακτικές.

Την επιστημονική επιμέλεια της ελληνικής έκδοσης ανέλαβε ο Σπύρος Συρμακέσης, που διδάσκει στο πανεπιστήμιο Πατρών.

Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που σπουδάζουν το αντικείμενο, αλλά θα αποδειχθεί πολύτιμο και για πολλά στελέχη επιχειρήσεων.

53,10 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο αυτό συνδυάζει με μοναδικό τρόπο τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες με τις σύγχρονες επαγγελματικές πρακτικές. Την επιστημονική επιμέλεια της ελληνικής έκδοσης ανέλαβε ο Σπύρος Συρμακέσης, που διδάσκει στο πανεπιστήμιο Πατρών. Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που σπουδάζουν το αντικείμενο, αλλά θα αποδειχθεί πολύτιμο και για πολλά στελέχη επιχειρήσεων. Μεταξύ πολλών άλλων το βιβλίο καλύπτει τα ακόλουθα: - Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο (Ευκαιρίες και κίνδυνοι, Διαφορά ηλεκτρονικού εμπορίου και ηλεκτρονικού επιχειρείν, Επιχειρηματικά ή καταναλωτικά μοντέλα, Μοχλοί και εμπόδια αποδοχής του Διαδικτύου από τους καταναλωτές, Επιχειρήσεις Β2Β και B2C). - Θεμελιώδη στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου (Επιχειρηματικό ή καταναλωτικό μοντέλο, Δομές καναλιών της αγοράς, Τύποι διαδικτυακών μεσαζόντων, Μοντέλα πολυκαναλικών αγορών, Η σημασία των μηχανών αναζήτησης, Δημοπρασίες, Οι εταιρείες "dot-com", Γιατί απέτυχαν οι διαδικτυακές επιχειρήσεις). - Ηλεκτρονικό περιβάλλον (Κοινωνικοί και νομικοί παράγοντες, Αποτίμηση της ζήτησης υπηρεσιών, Φορολογία, Νομοθεσία, Παράγοντες οικονομικοί και ανταγωνισμού, Πολιτικοί παράγοντες, Διακυβέρνηση του Διαδικτύου, Τεχνολογικές καινοτομίες). - Στρατηγική ηλεκτρονικού επιχειρείν (Στρατηγικές ηλεκτρονικών καναλιών, Μοντέλα διαδικασιών στρατηγικής, Στρατηγική ανάλυση, Ανάλυση πόρων και διαδικασιών, Ανάλυση ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, Αξιολόγηση των απειλών ανταγωνισμού, Στρατηγικοί στόχοι, Αποτυχημένες στρατηγικές). - Διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας (Χρήση της τεχνολογίας για την υποστήριξη της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας, Μοντέλα εφοδιαστικής αλυσίδας ώθησης και έλξης, Εστίαση σε αλυσίδα αξίας, Υλοποίηση της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας) - Ηλεκτρονικές προμήθειες (Η διαδικασία των προμηθειών, Τύποι προμηθειών, Εκτίμηση της μείωσης κόστους από τις ηλεκτρονικές προμήθειες και της επίδρασής στην κερδοφορία). - Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (Σχεδιασμός ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, Ανάλυση της ζήτησης και του ανταγωνισμού, Ανάλυση μεσαζόντων, Εσωτερικός έλεγχος μάρκετινγκ, Καθορισμός στόχων, Τακτικές, Προϊόν, Τιμή) - Διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (Εφαρμογές, Πλεονεκτήματα, Συγκαταθετικό μάρκετινγκ, Δημιουργία προφίλ πελατών, Διαφορές αγοραστικής συμπεριφοράς μεταξύ των αγορών B2C και B2B) Στο βιβλίο περιλαμβάνονται και αναλυτικές περιπτωσιολογικές μελέτες πολυεθνικών οργανισμών, όπως οι Amazon, eBay, dabs.com κ.λπ.
Subtitle: 
Στρατηγική και υλοποίηση
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-461-171-2
Book pages: 
487
Book Dimensions: 
28χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Dave Chaffey είναι σύμβουλος ηλεκτρονικού επιχειρείν και επισκέπτης λέκτορας στα Warwick University και Cranfield School of Management.

Subtitle: 
Στρατηγική και υλοποίηση
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-461-171-2
Book pages: 
487
Book Dimensions: 
28χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο