Product

Θέματα διδακτικής φυσικής και χημείας στη μέση εκπαίδευση

Product

Θέματα διδακτικής φυσικών επιστημών

Θέματα διδακτικής φυσικών επιστημών

Κωδικός:
113870
Manufacturer: 
Description: 

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο τη συστηματική μελέτη του αναλυτικού προγράμματος φυσικών επιστημών στις διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες από τη σκοπιά των μετασχηματισμών που υφίσταται η επιστημονική γνώση όταν καθίσταται αντικείμενο προς διδασκαλία.

17,42 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο τη συστηματική μελέτη του αναλυτικού προγράμματος φυσικών επιστημών στις διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες από τη σκοπιά των μετασχηματισμών που υφίσταται η επιστημονική γνώση όταν καθίσταται αντικείμενο προς διδασκαλία. Η μελέτη αυτή συμβάλλει στο να κατανοηθεί θεωρητικά αν και πώς είναι δυνατόν να διαμορφωθεί ένα αντικείμενο προς διδασκαλία που αφορά τις φυσικές επιστήμες. Επίσης, προσφέρει μεθοδολογικές προσεγγίσεις για την ανάλυση, το σχεδιασμό και την αξιολόγηση συγκεκριμένων προγραμμάτων διδασκαλίας, σχολικών εγχειριδίων ή άλλου εκπαιδευτικού υλικού σχετικού με τη φυσική. Τέλος, είναι δυνατόν να λειτουργήσει ως εργαλείο (επι)μόρφωσης των εκπαιδευτικών, ώστε να συνειδητοποιήσουν τα χαρακτηριστικά και τα όρια του πλαισίου στο οποίο εργάζονται, καθώς και να διευκολύνουν το σχεδιασμό και την αναδιοργάνωση της διδασκαλίας τους. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και σε ερευνητές της Διδακτικής των φυσικών επιστημών.
Subtitle: 
Η συγκρότηση της σχολικής γνώσης
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-455-112-4
Book pages: 
219
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Δημήτρης Κολιόπουλος είναι επίκουρος καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη μελέτη των επιστημολογικών και διδακτικών διαστάσεων του μετασχηματισμού της επιστημονικής γνώσης σε σχολική γνώση φυσικών επιστημών σε τυπικά ή μη τυπικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και στην ανάπτυξη αντίστοιχου διδακτικού υλικού. Επί μακρόν ασχολείται με την επιμόρφωση εκπαιδευτικών οι οποίοι διδάσκουν φυσικές επιστήμες σε διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Subtitle: 
Η συγκρότηση της σχολικής γνώσης
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-455-112-4
Book pages: 
219
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο