Product

Θεωρία βιομηχανικής οργάνωσης

Product

Θεωρία για το τεστ δεξιοτήτων

Θεωρία βιομηχανικής οργάνωσης

Κωδικός:
202088
Description: 

Η "Θεωρία βιομηχανικής οργάνωσης" αποτελεί, από τις αρχές τουλάχιστον της δεκαετίας του 1980, έναν από τους πλέον βασικούς κλάδους της Εφαρμοσμένης Μικροοικονομικής Θεωρίας και διδάσκεται σε όλα τα σύγχρονα πανεπιστημιακά προγράμματα οικονομικής επιστήμης σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι η εκτενής ανάλυση της Θεωρίας Βιομηχανικής Οργάνωσης και της Πολιτικής Ανταγωνισμού και όλων των επιχειρησιακών πρακτικών που αποτελούν αντικείμενό τους.

32,25 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Η "Θεωρία βιομηχανικής οργάνωσης" αποτελεί, από τις αρχές τουλάχιστον της δεκαετίας του 1980, έναν από τους πλέον βασικούς κλάδους της Εφαρμοσμένης Μικροοικονομικής Θεωρίας και διδάσκεται σε όλα τα σύγχρονα πανεπιστημιακά προγράμματα οικονομικής επιστήμης σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι η εκτενής ανάλυση της Θεωρίας Βιομηχανικής Οργάνωσης και της Πολιτικής Ανταγωνισμού και όλων των επιχειρησιακών πρακτικών που αποτελούν αντικείμενό τους. Στο βιβλίο τονίζονται η διαισθητική ερμηνεία των αποτελεσμάτων και προβλέψεων των διαφόρων υποδειγμάτων, προκειμένου να κατανοηθεί η συμπεριφορά των οικονομικών μονάδων σε ατελώς ανταγωνιστικές αγορές, και η σημασία τους στη διαμόρφωση μέτρων (μικρο)οικονομικής πολιτικής, χρησιμοποιώντας σε πολλές περιπτώσεις παραδείγματα· τα οποία βασίζονται σε ασκήσεις φροντιστηριακών μαθημάτων του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που παρακολουθούν μαθήματα Βιομηχανικής Οργάνωσης, Εφαρμοσμένης Βιομηχανικής Οργάνωσης και Πολιτικής Ανταγωνισμού, καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται να προσεγγίσουν και να εντρυφήσουν σε ένα πολύ σημαντικό πεδίο της οικονομικής σκέψης.
Subtitle: 
Αγορές, επιχειρησιακές στρατηγικές και πολιτική ανταγωνισμού
Publications Date: 
2015
Book ISBN: 
960-01-1580-Χ
Book pages: 
560
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Subtitle: 
Αγορές, επιχειρησιακές στρατηγικές και πολιτική ανταγωνισμού
Publications Date: 
2015
Book ISBN: 
960-01-1580-Χ
Book pages: 
560
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα