Product

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Product

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Κωδικός:
91315
Manufacturer: 
Description: 

Μια χειροπιαστή και ολοκληρωμένη προσπάθεια που ρίχνει φως στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Πραγματεύεται έναν τομέα της ελληνικής οικονομίας που βρίσκεται σε έντονη έξαρση και παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Αναλύει τις διαφορές προϊόντων και υπηρεσιών. Η πληθώρα των παραδειγμάτων από επιχειρήσεις τουρισμού, εστίασης, υγείας, ασφάλισης, τραπεζών, οργανισμών κοινής ωφελείας κ.τ.λ., το καθιστούν μοναδικό στο είδος του.
Επιπλέον ζητήματα που καλύπτονται:
- Μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών
- Η ποιότητα των υπηρεσιών

37,28 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Μια χειροπιαστή και ολοκληρωμένη προσπάθεια που ρίχνει φως στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Πραγματεύεται έναν τομέα της ελληνικής οικονομίας που βρίσκεται σε έντονη έξαρση και παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Αναλύει τις διαφορές προϊόντων και υπηρεσιών. Η πληθώρα των παραδειγμάτων από επιχειρήσεις τουρισμού, εστίασης, υγείας, ασφάλισης, τραπεζών, οργανισμών κοινής ωφελείας κ.τ.λ., το καθιστούν μοναδικό στο είδος του. Επιπλέον ζητήματα που καλύπτονται: - Μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών - Η ποιότητα των υπηρεσιών - Η επαφή με τους πελάτες και το σύστημα εξυπηρέτησής τους. Το βιβλίο ενδείκνυνται για: -Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ -Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ -Στελέχη επιχειρήσεων.
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-85749-9-4
Book pages: 
413
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Σπύρος Γούναρης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έλαβε το Πτυχίο του το 1989. Ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα (MScin Marketing) στο
Πανεπιστήμιο του Strathclyde στη Γλασκόβη το 1990 ενώ το 1995 αναγορεύθηκε Διδάκτορας του Τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας & Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάσκει τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, ενώ περισσότερα από 30 επιστημονικά άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα διεθνή περιοδικά του χώρου του Μάρκετινγκ (Industrial Marketing Management, European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Journal of Business & Industrial Marketing κλπ) και σε σημαντικά
Συνέδρια όπως της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας είναι και μέλος από το 1993, του Service Excellence της American Marketing Association καιαλλού. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει βραβευθεί με το βραβείο Ηighest Quality Rating από την ANBAR για το άρθρο "Marketing Orientation and Company Performance: A Comparative Study of Industrial vs. Consumer Goods Companies", που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Industrial Marketing Management, vol. 26, no.5,
1997. Επίσης, έχει βραβευθεί με το βραβείο Best Paper Award για το άρθρο "Market Orientation Development: A Comparison of Industrial vs. Consumer Goods Companies", που δημοσιεύθηκε στο Journal of Business & Industrial Marketing, vol. 16, no. 5, pp. 354-81, ενώ του έχει ήδη ανατεθεί από το InternationalJournal of Bank Marketing να επιμεληθεί της έκδοσης (guest editor) εξειδικευμένου τεύχους στο αντικείμενο της διοίκησης τραπεζικών προϊοντικών χαρτοφυλακίων. Η εκτενής ερευνητική του δραστηριότητα οδήγησε ώστε να κληθεί να συμμετέχει ως μέλος του editorialboard των έγκριτων διεθνών περιοδικών Industrial Marketing Management και Journal of Service Research.
Επιστημονικά ειδικεύεται στο χώρο της Ανάπτυξης Επιχειρησιακής Κουλτούρας και Στρατηγικών Προσανατολισμένων στην Αγορά, του Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών, της Εξυπηρέτησης και της Ικανοποίησης του Πελάτη, της Ανάπτυξης Νέων Υπηρεσιών, του Μάρκετινγκ από Επιχείρηση για Επιχείρηση (B-to-B Marketing), Υιοθέτησης και Διάχυσης Ψηφιακής Τεχνολογίας και Στρατηγικού
Μάρκετινγκ.
Εκτός από το ακαδημαϊκό - ερευνητικό του έργο, ο έχει εκπονήσει σειρά
συμβουλευτικών μελετών για πλήθος επιχειρήσεων αλλά και δημόσιων οργανισμών όπως είναι για παράδειγμα η Intertrust, το Habitat, ο ΟΤΕ, η ΟΤΕΝΕΤ, ο Χρυσός Οδηγός, η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου, Εμπορική Τράπεζα, το BodyShop, o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος" ο Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης και πολλές ακόμα.
Επιπλέον του ερευνητικού και συμβουλευτικού του έργου, έχει εκπαιδεύσει μεγάλο αριθμό στελεχών σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια που καλύπτουν μια ευρεία θεματολογία, όπως, μάρκετινγκ υπηρεσιών, εξυπηρέτηση πελάτη, μάρκετινγκ σχέσεων και πωλήσεων, στρατηγικό μάρκετινγκ, διαπραγματεύσεις, διοίκηση πελατών στρατηγικής σημασίας, διοίκηση προϊοντικού χαρτοφυλακίου, ανάπτυξη προσανατολισμού στην αγορά κλπ.
Επιχειρήσεις με τις οποίες έχει κατά καιρούς συνεργαστεί είναι, ενδεικτικά, Εμπορική Τράπεζα, Apivita, ΕΛΤΑ, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ΑLCON, Αργυρομεταλλευμάτων & Βαρυτίνης, Σπύρου ΑΒΕΕ, TOYOTA HELLAS, ΟΣΕ, ΔΕΛΤΑ, ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, Eurobank, Interamerican, CrediCom, Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδας, Rilken, DellComputersκλπ.Roche και πολλές ακόμα.

Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-85749-9-4
Book pages: 
413
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο