Product

Ποιοτικές μέθοδοι της κοινωνικής έρευνας

Product

Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

Ποιοτικές μέθοδοι της κοινωνικής έρευνας

Κωδικός:
181577
Description: 

Στο βιβλίο παρουσιάζονται διεξοδικά οι μέθοδοι και οι τεχνικές της επιτόπιας ποιοτικής κοινωνικής έρευνας, ενώ η βασική ιδέα που το διέπει είναι ότι τα ερωτηματολόγια και οι στατιστικές αναλύσεις, οι ποσοτικοποιήσεις και οι αριθμοί δεν αρκούν για την απεικόνιση και τη μελέτη της κοινωνικής πραγματικότητας. Ο κοινωνικός επιστήμονας προκειμένου να αρθρώσει λόγο για τον "άλλο" οφείλει να τον γνωρίσει, να τον αναγνωρίσει ως άτομο και να αναπτύξει μια ισότιμη σχέση μαζί του.

16,13 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στο βιβλίο παρουσιάζονται διεξοδικά οι μέθοδοι και οι τεχνικές της επιτόπιας ποιοτικής κοινωνικής έρευνας, ενώ η βασική ιδέα που το διέπει είναι ότι τα ερωτηματολόγια και οι στατιστικές αναλύσεις, οι ποσοτικοποιήσεις και οι αριθμοί δεν αρκούν για την απεικόνιση και τη μελέτη της κοινωνικής πραγματικότητας. Ο κοινωνικός επιστήμονας προκειμένου να αρθρώσει λόγο για τον "άλλο" οφείλει να τον γνωρίσει, να τον αναγνωρίσει ως άτομο και να αναπτύξει μια ισότιμη σχέση μαζί του. Έτσι, αντιμετωπίζοντας με σεβασμό το διαφορετικό και ανακαλύπτοντας συγχρόνως το πανανθρώπινο πίσω από την επιφάνεια των πραγμάτων, ο ερευνητής θα είναι σε θέση να ερμηνεύσει τους λόγους και τις πράξεις των υποκειμένων της έρευνάς του και να κατανοήσει τα κίνητρα που προσανατολίζουν τη δράση τους.
Publications Date: 
2012
Book ISBN: 
960-03-2757-2
Book pages: 
384
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Publications Date: 
2012
Book ISBN: 
960-03-2757-2
Book pages: 
384
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο