Product

Προγράμματα για τη σχολική επιτυχία

Product

Προγράμματα θρησκευτικών προσκυνημάτων και περιηγήσεων

Προγράμματα δημοσίων σχέσεων

Κωδικός:
136202
Description: 

Τα προγράμματα δημοσίων σχέσεων αποτελούν παγκοσμίως ένα από τα αποτελεσματικότερα οχήματα για την επικοινωνία των οργανισμών με το ευρύτερο περιβάλλον τους και τη συνεχή προάσπιση των συμφερόντων τους. Τα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν τα στάδια της έρευνας, της μελέτης των στοιχείων, του στρατηγικού σχεδιασμού και της εκτέλεσης.

23,84 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Τα προγράμματα δημοσίων σχέσεων αποτελούν παγκοσμίως ένα από τα αποτελεσματικότερα οχήματα για την επικοινωνία των οργανισμών με το ευρύτερο περιβάλλον τους και τη συνεχή προάσπιση των συμφερόντων τους. Τα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν τα στάδια της έρευνας, της μελέτης των στοιχείων, του στρατηγικού σχεδιασμού και της εκτέλεσης. Ο συγγραφέας του βιβλίου, παραθέτοντας για πρώτη φορά διεθνή ερευνητικά στοιχεία σε τομείς της επικοινωνίας, διεισδύει σε βάθος στην πρακτική πλευρά των δημοσίων σχέσεων, καταθέτοντας προτάσεις και λύσεις, με τη μορφή ξεχωριστών προγραμμάτων, για την καλύτερη εφαρμογή τους. Παρουσιάζεται βήμα προς βήμα η επιτυχής ολοκλήρωση διάφορων προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων, όπως: - Σχέσεις με τους δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ, - Διοργάνωση εκδηλώσεων, - Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, - Πρόληψη, διαχείριση και επικοινωνιακή αντιμετώπιση των κρίσεων, - Lobbying, - Πολιτική επικοινωνία, - Image making, - Εσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις, - Απευθείας επικοινωνία με το κοινό. Ένας χρήσιμος οδηγός για την καθημερινή εφαρμογή των Δημοσίων Σχέσεων στην ελληνική πραγματικότητα.
Subtitle: 
Στρατηγική και εκτέλεση
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-351-759-3
Book pages: 
348
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου έχει σπουδάσει Επικοινωνία και ΜΜΕ και διδάσκει Δημόσιες Σχέσεις. Είναι Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Kiss 92,9 και έχει εργαστεί σε ραδιοτηλεοπτικά και έντυπα Μέσα Ενημέρωσης, καθώς και στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του ΟΔΙΕ (Οργανισμός Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος).
Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων (το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα), όπου το 2005 εξελέγη για πρώτη φορά στο Διοικητικό Συμβούλιο και στο Προεδρείο αυτής ως Ταμίας.
Έχει εργαστεί ως Σύμβουλος Επικοινωνίας υποψηφίων Δημάρχων και υποψηφίων Βουλευτών.

Subtitle: 
Στρατηγική και εκτέλεση
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-351-759-3
Book pages: 
348
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο