Πως σκέφτονται, αισθάνονται και αποφασίζουν οι δάσκαλοι για τους μαθητές με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες
[...] Τα παιδιά με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες αποτελούν μια ομάδα στην ευρύτερη κατηγορία των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αυτή η ομάδα παιδιών ενώ είχε αγνοηθεί στο παρελθόν, τελευταία προσελκύει το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών. Σε διεθνές επίπεδο γίνονται προσπάθειες και αναλαμβάνονται πρωτοβουλίες για τη διευκόλυνση της εκπαίδευσης των παιδιών αυτών στο κανονικό σχολείο, ενώ δε γίνεται λόγος για την απομάκρυνσή τους από τις κανονικές τάξεις.