Product

Στρατηγικό βάθος, ζωτικός χώρος και γενοκτονίες

Product

Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ

Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ

Κωδικός:
55097
35,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of print but in stock

Subtitle: 
Το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-7306-07-4
Book pages: 
436
Book Dimensions: 
25χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο

Ο Γεώργιος Αυλωνίτης είναι καθηγητής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του ιδίου τμήματος και διευθυντής σπουδών του μεταπτυχιακού προγράμματος "Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες" για στελέχη επιχειρήσεων. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά, έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη Μ. Βρετανία όπου έλαβε διαδοχικά το μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, το πτυχίο Master στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Aston και το Διδακτορικό Δίπλωμα (Ph.D) από το Τμήμα Σπουδών Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Strathclyde.
Από τον Ιανουάριο του 1981 μέχρι το Δεκέμβριο του 1985 δίδαξε Μάρκετινγκ στο πανεπιστήμιο του Strathclyde και διετέλεσε σύμβουλος διαφόρων επιχειρήσεων.

Subtitle: 
Το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-7306-07-4
Book pages: 
436
Book Dimensions: 
25χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο