Product

Τα θεμέλια της βιοηθικής

Product

Τα θεμέλια της επιτυχίας

Τα θεμέλια της επιτυχίας

Κωδικός:
75613
Αuthor: 
Description: 

[...] Όσο απλό είναι το μυστικό της εταιρικής επιτυχίας, λέει ο Κέυ, άλλο τόσο δύσκολη είναι η εφαρμογή του στην πράξη: το διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης προέρχεται από τη δημιουργία μερικών διακριτών ικανοτήτων στον τρόπο με τον οποίο αυτή λειτουργεί σε συγκεκριμένες αγορές.

38,34 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

[...] Όσο απλό είναι το μυστικό της εταιρικής επιτυχίας, λέει ο Κέυ, άλλο τόσο δύσκολη είναι η εφαρμογή του στην πράξη: το διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης προέρχεται από τη δημιουργία μερικών διακριτών ικανοτήτων στον τρόπο με τον οποίο αυτή λειτουργεί σε συγκεκριμένες αγορές. Οι διακριτές ικανότητες σχηματίζονται μέσω της ανάπτυξης μιας διακριτής αρχιτεκτονικής: χτίζονται πάνω σε ένα πλέγμα σταθερών και συνεχών σχέσεων που συνάπτονται εντός της επιχείρησης από τα διάφορα μέρη που την απαρτίζουν, καθώς και σε ένα πλέγμα σχέσεων που συνάπτει και καλλιεργεί η επιχείρηση με αυτούς με τους οποίους συναλλάσσεται στο περιβάλλον της. Επιτυχημένες εταιρείες, όπως η BMW, η Glaxo, η Honda, η ΙΒΜ, κατάφεραν να δημιουργήσουν, στην ιστορική τους διαδρομή, μια διακριτή ταυτότητα η οποία τους προσδίδει συνοχή, βοηθά στην ανάπτυξη νοητικού κεφαλαίου, ενθαρρύνει την πυκνή ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών στο εσωτερικό τους και υποβοηθά τη διαρκή προσαρμοστικότητα. Στο βιβλίο αυτό βλέπουμε όλα τα γνωρίσματα που κατέστησαν τη δεκαπενθήμερη στήλη του Τζων Κέυ στους Financial Times τόσο δημοφιλή: αναλυτική δύναμη, συχνή αναφορά σε παραδείγματα πραγματικών εταιρειών, υψηλή εκλαϊκευτική ικανότητα και συνεχές ενδιαφέρον για τον αναγνώστη χάρη στη φιλική και εύληπτη γλώσσα.
Subtitle: 
Οδηγός στρατηγικής συμπεριφοράς για τη σύγχρονη επιχείρηση
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-03-3454-4
Book pages: 
589
Book Dimensions: 
24χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

O Τζον Κέι είναι επισκέπτης καθηγητής στο London School of Economics και µέλος του επιστηµονικού συλλόγου του St John's College της Οξφόρδης. Είναι διευθυντής αρκετών δηµόσιων εταιριών και διατηρεί εβδοµαδιαία στήλη στους Financial Times. Προΐστατο της αξιολόγησης αγοράς µετοχών που διενήργησε η κυβέρνηση του Ηνωµένου Βασιλείου, για την οποία υπέβαλε έκθεση το 2012, προτείνοντας ουσιαστικές µεταρρυθµίσεις. Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων, στα οποία περιλαµβάνονται τα "Truth about Markets", "The Long and the Short of It" και "Obliquity".

Subtitle: 
Οδηγός στρατηγικής συμπεριφοράς για τη σύγχρονη επιχείρηση
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-03-3454-4
Book pages: 
589
Book Dimensions: 
24χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο