Product

Τηλεόραση και διαφήμιση

Product

Τηλεόραση και επικοινωνία

Τηλεόραση και ελληνική κοινωνία

Κωδικός:
85746
Manufacturer: 
Description: 

Οι συγγραφείς του βιβλίου αυτού, εκκινώντας από την υπόθεση ότι η τηλεόραση δεν είναι μια αυθύπαρκτη ουσία, αλλά πρωτίστως ένα κοινωνικό προϊόν (με τις δικές του φυσικά ιδιαιτερότητες), επιχειρούν να διερευνήσουν τις συγκεκριμένες σχέσεις της με την ελληνική κοινωνία στο πλαίσιο της διεθνούς εμπειρίας. Πώς η ελληνική κοινωνία ενσωμάτωσε το καινούριο αυτό μέσο και πώς στη συνέχεια αυτό αναδρώντας επηρέασε, αναδιαμόρφωσε κάποιες πλευρές της ελληνικής κοινωνίας και κουλτούρας;

12,72 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Οι συγγραφείς του βιβλίου αυτού, εκκινώντας από την υπόθεση ότι η τηλεόραση δεν είναι μια αυθύπαρκτη ουσία, αλλά πρωτίστως ένα κοινωνικό προϊόν (με τις δικές του φυσικά ιδιαιτερότητες), επιχειρούν να διερευνήσουν τις συγκεκριμένες σχέσεις της με την ελληνική κοινωνία στο πλαίσιο της διεθνούς εμπειρίας. Πώς η ελληνική κοινωνία ενσωμάτωσε το καινούριο αυτό μέσο και πώς στη συνέχεια αυτό αναδρώντας επηρέασε, αναδιαμόρφωσε κάποιες πλευρές της ελληνικής κοινωνίας και κουλτούρας; Επτά μελέτες για την αμφίδρομη σχέση της τηλεόρασης με ισάριθμους θεσμούς της κοινωνίας μας, την πολιτική, την αγορά, την εκπαίδευση, τον Τύπο, τον κινηματογράφο, τον αθλητισμό και την οικογένεια.
Publications Date: 
2004
Book ISBN: 
960-87772-1-6
Book pages: 
191
Book Dimensions: 
24χ16
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Publications Date: 
2004
Book ISBN: 
960-87772-1-6
Book pages: 
191
Book Dimensions: 
24χ16
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο