Product

Φιλική Εταιρεία

Product

Φιλική τουρκική γραμματική

Φιλική κοινωνία ή κοινωνία χρηστών;

Κωδικός:
108577
Manufacturer: 
Description: 

Σε τι μπορεί να συνίσταται μια κοινωνία «φιλική προς το χρήστη», όπως την επαγγέλλονται τα κείμενα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής;
Αυτό είναι το κεντρικό ερώτημα που θέτει η παρούσα μελέτη.

10,80 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Σε τι μπορεί να συνίσταται μια κοινωνία «φιλική προς το χρήστη», όπως την επαγγέλλονται τα κείμενα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής; Αυτό είναι το κεντρικό ερώτημα που θέτει η παρούσα μελέτη. Η απάντηση προϋποθέτει ένα διπλό, επιστημολογικό και κοινωνιολογικό, πλαίσιο. Το πρώτο ορίζει τι είναι, ή τι θα μπορούσε να είναι, ο νέος "τρίτος κόσμος", εκείνος της "πραγματικής δυνητικότητας". Το δεύτερο αναφέρεται στην υπόθεση ότι οι νέες τεχνολογίες συγκροτούν ένα "γενικευμένο μέσο", βάσει του οποίου μεταβάλλεται ριζικά η καθημερινότητα μας. Η μεταβολή αυτή συνδέεται με την εμφάνιση νέων μορφών υποκειμενικότητας αλλά και γνώσης, ενώ έχει κρίσιμες συνέπειες για τις πολιτισμικές σχέσεις που χαρακτηρίζουν τη νέα παγκοσμιοποιημένη παραγματικότητα.
Subtitle: 
Γνώση, υποκειμενικότητα και πολιτισμός στον κόσμο των νέων τεχνολογιών
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-218-478-7
Book pages: 
174
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1953. Σπούδασε κοινωνιολογία και φιλοσοφία στο Μάρμπουργκ και τη Φραγκφούρτη, όπου πήρε και το διδακτορικό του δίπλωμα. Είναι καθηγητής Επιστημολογίας και Κοινωνιολογίας της Γνώσης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει ασχοληθεί ερευνητικά και συγγραφικά με την «κριτική θεωρία», την κοινωνιολογία της γνώσης, της εκπαίδευσης και της τεχνολογίας, την επιστημολογία των κοινωνικών επιστημών, τις μορφές εξουσίας στις καθημερινές σχέσεις, τη φτώχεια και τον ρατσισμό. Έργα του: "Das symbolische Mehrprodukt" (1985), "Από τον βιωματικό στον επιστημονικό κόσμο. Ζήτημα κοινωνικής αναπαραγωγής της γνώσης" (1992), "Η Κριτική Θεωρία σήμερα" (2000) κ.ά.

Subtitle: 
Γνώση, υποκειμενικότητα και πολιτισμός στον κόσμο των νέων τεχνολογιών
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-218-478-7
Book pages: 
174
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο