Product

Ψηφιακά μαθησιακά πλαίσια στο νέο ψηφιακό σχολείο

Product

Ψηφιακά ολοκληρωμένα κυκλώματα

Ψηφιακά μέσα

Κωδικός:
160447
Description: 

Κάθε ριζική αλλαγή στα μέσα επικοινωνίας έχει συνοδευτεί από μια έκρηξη θετικών προσδοκιών αλλά και δυσοίωνων προφητειών. Το ίδιο συνέβη και με την εμφάνιση των ψηφιακών μέσων, τα οποία συχνά αντιμετωπίζονται με ένα μείγμα ενθουσιώδους μελλοντολογίας και ακραίας καταστροφολογίας.

35,10 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Κάθε ριζική αλλαγή στα μέσα επικοινωνίας έχει συνοδευτεί από μια έκρηξη θετικών προσδοκιών αλλά και δυσοίωνων προφητειών. Το ίδιο συνέβη και με την εμφάνιση των ψηφιακών μέσων, τα οποία συχνά αντιμετωπίζονται με ένα μείγμα ενθουσιώδους μελλοντολογίας και ακραίας καταστροφολογίας. Οι συγγραφείς του συλλογικού αυτού τόμου δεν επιδιώκουν να καταθέσουν μία ακόμη προφητεία ή πρόγνωση, αλλά να συμβάλουν στη νηφάλια διάγνωση, τη μεθοδική διερεύνηση και κατανόηση της ψηφιακής συνθήκης, Τι ακριβώς είναι τα ψηφιακά μέσα; Πώς αλλάζουν τα ήθη και τις πρακτικές μας, τους όρους παραγωγής, κυκλοφορίας και κατανάλωσης των πολιτισμικών αγαθών; Η ψηφιακή εποχή δεν συνιστά απλώς μια σαρωτική τεχνολογική μεταβολή αλλά κυρίως μια θεμελιακή πολιτισμική τομή, μια καινούργια κουλτούρα. Μια καινούργια συνθήκη, με άλλα λόγια, σε κάθε πτυχή της ιδιωτικής και συλλογικής μας ζωής, σε κάθε διάσταση της κοινωνικής δράσης, αλληλόδρασης και δημιουργίας. Την ίδια στιγμή, τα μέσα μεταμορφώνονται, γίνονται ολοένα και πιο υβριδικά, συνδυαστικά, διαδραστικά. Σήμερα, όλα όσα γνωρίζαμε από την εποχή των μαζικών μέσων και της μαζικής κουλτούρας είτε δεν επαρκούν είτε δεν ισχύουν. Το έργο της μελέτης και της θεωρίας των μέσων επικοινωνίας αρχίζει εκ νέου. Περιεχόμενα: Ι. Κινηματογράφος - Paul Messaris, "Ψηφιακό Χόλιγουντ: Τεχνολογία, οικονομικά, αισθητική". - Yannis Tzioumakis, "Από τη βιομηχανία του κινηματογράφου στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας: Το Χόλιγουντ στην εποχλή της ψηφιακής τεχνολογίας". - Ελευθερία Θανούλη, "Οι κινούμενες εικόνες στην ψηφιακή εποχή: Διερευνώντας τις αλλαγές στη φύση και τη μορφή του κινηματογραφικού μέσου". ΙΙ. Τηλεόραση - Φιλήμων Μπαντιμαρούδης, Ειρήνη Στάθη, "Διαδραστική τηλεόραση: Η εξέλιξη του ψηφιακού θεάματος". - Αβραάμ Κάουα, "Σειριακή τεχνολογία: Η ψηφιακή τηλεόραση ως σύγχρονη δραματική τέχνη". - Gary Needham, David Woods, "Η πρόσβαση είναι το παν: Η καλωδιακή τηλεόραση στην ψηφιακή εποχή". ΙΙΙ. Ήχος - Μουσική - Νίκος Μπουμπάρης, "Πολιτισμικές τεχνολογίες του ήχου: Η περίπτωση του surround στον κινηματογράφο". - Ανδρέας Φλώρος, "Η τεχνολογία του ψηφιακού ήχου" - Θεόδωρος Λώτης, "Ψηφιακή μουσική δημιουργία" - Γιώργος-Μιχαήλ Κλήμης, "Καινοτομία, επιχειρηματικότητα και μουσική βιομηχανία: Ένας πρόλογος δημιουργικής καταστροφής". - Αλέξανδρος Μπαλτζής, "Από τα ερτζιανά στο διαδίκτυο: "Ραδιόφωνο και μουσική κουλτούρα στον 21ο αιώνα". ΙV. Ψηφιακή Κουλτούρα - Μιχάλης Κοκκώνης, "Ψηφιακή ψυχαγωγία: Παιχνίδια υπολογιστών και βιντεοπαιχνίδια". - Εύη Σαμπανίκου, "Από το ψηφικό στο εικονικό: Τέχνη και τεχνολογία στις αρχές του 21ου αιώνα". - Γρηγόρης Πασχαλίδης, "Η ιστορία και η θεωρία των μέσων την εποχλή της ψηφιακής κουλτούρας"
Subtitle: 
Ο πολιτισμός του ήχου και του θεάματος
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-218-693-3
Book pages: 
472
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Ο πολιτισμός του ήχου και του θεάματος
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-218-693-3
Book pages: 
472
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο