Product

Λέξεις και φράσεις παροιμιώδεις

Product

Λέξεις και φράσεις που φεύγουν μαζί με τα χρόνια

Λέξεις και φράσεις που πουλάνε

Κωδικός:
60683
Manufacturer: 
Description: 

Εκατοντάδες λέξεις, ερωτήσεις, φράσεις και slogans, το βιβλίο "Λέξεις και φράσεις που πουλάνε" είναι ιδανικό για όσους θέλουν την άμεση πρόσβαση σε λέξεις "κλειδιά" που κάνουν τη διαφορά στις πωλήσεις. Είναι ταξινομημένο σε κατηγορίες για εύκολη αναζήτηση και καλύπτει τα πάντα, από "γρήγορες αλλαγές εκφράσεων" μέχρι την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού", "λέξεις που τραβάνε την προσοχή" μέχρι "λέξεις ομορφιάς και ποίησης".

16,20 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Εκατοντάδες λέξεις, ερωτήσεις, φράσεις και slogans, το βιβλίο "Λέξεις και φράσεις που πουλάνε" είναι ιδανικό για όσους θέλουν την άμεση πρόσβαση σε λέξεις "κλειδιά" που κάνουν τη διαφορά στις πωλήσεις. Είναι ταξινομημένο σε κατηγορίες για εύκολη αναζήτηση και καλύπτει τα πάντα, από "γρήγορες αλλαγές εκφράσεων" μέχρι την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού", "λέξεις που τραβάνε την προσοχή" μέχρι "λέξεις ομορφιάς και ποίησης". Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι για να πείτε τη λέξη "συναρπαστικό", και δεκάδες παραλλαγές της λέξης "αξιόπιστος". Είτε πουλάτε ιδέες, προϊόντα ή υπηρεσίες, το βιβλίο "Λέξεις και φράσεις που πουλάνε" εγγυάται στον εξειδικευμένο επαγγελματία ένα ανεπτυγμένο, ανανεωμένο ρεπερτόριο, και στον αρχάριο ένα αίσθημα αυτοπεποίθησης.
Subtitle: 
Ένας θησαυρός που θα σας βοηθήσει να προωθήσετε τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις ιδέες σας
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-8229-05-7
Book pages: 
201
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Πτυχιούχος Μαθηματικός - Οικονομολόγος. Ειδικές σπουδές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό: Βusiness Administration, Marketing. Kάτοχος της αγγλικής και γαλλικής
γλώσσας. Ο Χάρης Τσιμπόγος είναι ένας από τους πλέον έμπειρους και καταρτισμένους επιστήμονες στο χώρο των πωλήσεων και της εμπορικής επικοινωνίας. Από τους πρώτους που δίδαξαν στην Ελλάδα τις τεχνικές των πωλήσεων, της τηλεφωνικής επικοινωνίας και του τηλεμάρκετινγκ, ουσιαστικά εισήγαγε στην χώρα μας τον όρο "Διοίκηση δικτύου πωλήσεων" ("Sales force management"). Διετέλεσε επί πολλά χρόνια ανώτερο στέλεχος και σύμβουλος μεγάλων ελληνικών επιχειρήσεων. Ειδικός στα θέματα επιλογής, προσλήψεως εκπαιδεύσεως και υποκινήσεως πωλητών πολλών ειδικοτήτων και βαθμίδων.
Εδίδαξε την Τεχνική των Πωλήσεων επί σειράν ετών σε επιχειρήσεις και στο ΕΛ.ΚΕ.ΠΑ. Έλαβε μέρος σε πολλά Ευρωπαϊκά Συνέδρια και συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους ειδικούς για τις πωλήσεις. Συγγραφέας των βιβλίων "Τα Μυστικά του πετυχημένου πωλητή" που βρίσκεται στα χέρια κάθε πωλητή και που έχει γίνει κλασικό στο είδος του με τις αλλεπάλληλες εκδόσεις του, και των επίσης επιτυχημένων βιβλίων του "Τα μυστικά του επιτυχημένο ασφαλιστή", "Πώς να δημιουργήσετε μια δυναμική επιχείρηση" και "Τα μυστικά για μια επιτυχημένη ομιλία". Έχει δημοσιεύσει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα των πωλητών στα σοβαρότερα οικονομικά περιοδικά της χώρας.

Subtitle: 
Ένας θησαυρός που θα σας βοηθήσει να προωθήσετε τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις ιδέες σας
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-8229-05-7
Book pages: 
201
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο