Product

Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου

Product

Μάρκετινγκ χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου

Κωδικός:
91316
Manufacturer: 
Description: 

Αποτελεί σύζευξη της επιστημονικής γνώσης και της πείρας. Οι συγγραφείς έχουν εργαστεί ως στελέχη σε μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Με τρόπο κατανοητό και απλό περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου όπως τα δίκτυα διανομής, οι τύποι επιχειρήσεων χονδρικής και λιανικής πώλησης, ο εντοπισμός ευκαιριών στην αγορά, η έρευνα αγοράς, η προμήθεια των εμπορευμάτων, η τιμολόγηση, η επιλογή του τόπου εγκατάστασης, η διαρρύθμιση του καταστήματος, η προβολή των εμπορευμάτων, κ.ά.

29,82 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Αποτελεί σύζευξη της επιστημονικής γνώσης και της πείρας. Οι συγγραφείς έχουν εργαστεί ως στελέχη σε μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Με τρόπο κατανοητό και απλό περιγράφονται στοιχεία του χονδρικού και λιανικού εμπορίου όπως τα δίκτυα διανομής, οι τύποι επιχειρήσεων χονδρικής και λιανικής πώλησης, ο εντοπισμός ευκαιριών στην αγορά, η έρευνα αγοράς, η προμήθεια των εμπορευμάτων, η τιμολόγηση, η επιλογή του τόπου εγκατάστασης, η διαρρύθμιση του καταστήματος, η προβολή των εμπορευμάτων, κ.ά. Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων. Το βιβλίο ενδείκνυται για: - Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ - Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ - Στελέχη επιχειρήσεων.
Subtitle: 
Αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, case studies
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-85749-2-7
Book pages: 
367
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Κώστας Τζωρτζάκης είναι τ. Καθηγητής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Πειραιά και τ. Λέκτορας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟ & ΕΕ). Εργάστηκε ως project manager στους οικονομικούς οργανισμούς Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ) και Ελληνικό Κέντρο Παραγωγικότητας (ΕΛΚΕΠΑ). Έχει διαχειριστεί σημαντικές θέσεις ευθύνης στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και έχει εκπονήσει μελέτες για λογαριασμό διαφόρων επιχειρήσεων κι οργανισμών. Επίσης, έχει συγγράψει αρκετά βιβλία επιχειρησιακού περιεχομένου και έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά αρκετά άρθρα σχετικά με το Management και Marketing.

Subtitle: 
Αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, case studies
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-85749-2-7
Book pages: 
367
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο