Product

Πολιτικές και διαδικασίες αγορών

Product

Πολιτικές και διαδικασίες πληροφοριακών συστημάτων διοίκησης

Πολιτικές και διαδικασίες μάρκετινγκ και πωλήσεων

Κωδικός:
68571
Manufacturer: 
Αuthor: 
Description: 

Τεχνογνωσία, σχεδιασμός, οργάνωση, παρακολούθηση
Συστηματική παράθεση τακτικών και εναλλακτικών πολιτικών για την άσκηση εμπεριστατωμένης και πλήρους εμπορικής στρατηγικής. Λεπτομερής περιγραφή όλου του φάσματος της εμπορικής λειτουργίας της σύγχρονης επιχείρησης. 63 προσαρμόσιμες πολιτικές που προσδιορίζουν και κατευθύνουν αποδοτικά τις λειτουργίες μάρκετινγκ και πωλήσεων. Με γλωσσάριο όρων και εννοιών μάρκετινγκ και πωλήσεων.

70,20 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Τεχνογνωσία, σχεδιασμός, οργάνωση, παρακολούθηση Συστηματική παράθεση τακτικών και εναλλακτικών πολιτικών για την άσκηση εμπεριστατωμένης και πλήρους εμπορικής στρατηγικής. Λεπτομερής περιγραφή όλου του φάσματος της εμπορικής λειτουργίας της σύγχρονης επιχείρησης. 63 προσαρμόσιμες πολιτικές που προσδιορίζουν και κατευθύνουν αποδοτικά τις λειτουργίες μάρκετινγκ και πωλήσεων. Με γλωσσάριο όρων και εννοιών μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-7433-12-2
Book pages: 
205
Book Dimensions: 
28χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-7433-12-2
Book pages: 
205
Book Dimensions: 
28χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο