Product

Συμπεριφορά καταναλωτή

Product

Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Κωδικός:
55156
27,51 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Publications Date: 
1994
Book ISBN: 
960-351-017-3
Book pages: 
461
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Γιώργος Σιώμκος είναι καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην Α.Σ.Ο.Ε.Ε.). Σπούδασε στο Stern School of Business του New York University των ΗΠΑ, όπου έλαβε τα πτυχία B.Sc. στο Μάρκετιγκ και το Μάνατζμεντ, ΜΒΑ στα χρηματοοικονομικά, M.Phil. στο Μάρκετιγκ, M.Sc. στη Στατιστική και την Επιχειρηματική Έρευνα, και Ph. D. στο Μάρκετινγκ και την Επιχειρησιακή Στρατηγική. Έχει διδάξει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα μάρκετινγκ στα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Έχει διατελέσει ερευνητής στο Industrial Crisis Institute της Νέας Υόρκης. Το 1987 τιμήθηκε με το βραβείο άριστης διδασκαλίας "NYU Doctoral Student Outstanding Teaching Award". Έχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις ερευνητικών του εργασιών σε πολλά διεθνή επιστημονικά συνέδρια.

Publications Date: 
1994
Book ISBN: 
960-351-017-3
Book pages: 
461
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο